Hoe staan de zaken ervoor?
14 May 2020

Read this post in English

 

 Het coronavirus blijft op dit moment onze samenleving beheersen. We hebben nog steeds te maken met allerlei maatregelen, waardoor er veel werkzaamheden anders zijn dan normaal. Zo ook bijv. het persoonlijk contact met jou. Wij komen normaal graag bij je op bezoek om je te helpen met alle vragen/problemen/storingen/etc. die er op dat moment zijn. Dat is tijdens deze periode toch lastiger geworden. Toch willen wij er juist zo positief mogelijk mee omgaan en je zo veel mogelijk vanaf afstand helpen.

Allereerst horen we graag hoe het is met jou als klant?

  • Lopen bij jullie de werkzaamheden nog enigszins door?
  • Is het personeel nog gezond?
  • Werken de MVP-producten nog naar behoren?
  • Zijn er nog problemen die je graag opgelost ziet worden?

Laat het ons weten. We zijn namelijk erg benieuwd!

Maar wat doen wij nu?

Wij hebben tijdens deze coronatijd gelukkig niet stilgezeten. Onze werkzaamheden zijn, anders dan normaal, doorgegaan. Dit allemaal om jou als klant zo goed mogelijk blijven faciliteren. Wat hebben wij zoal gedaan:

Onderhoud en reparaties

Wij voeren net als altijd gewoon reparatie en onderhoudswerkzaamheden uit. Dit doen we alleen iets anders dan normaal. Wij proberen deze werkzaamheden zo veel mogelijk op ons hoofdkantoor uit te voeren. Wij vragen de klant om de te repareren producten op te sturen, zodat wij daarmee direct aan de slag kunnen.

Dit is natuurlijk niet altijd mogelijk. Wanneer wij toch langs moeten komen bij jou op locatie, zullen wij vanzelfsprekend de maatregelen die het RIVM heeft opgedragen in acht nemen en de werkzaamheden bij jou op locatie uitvoeren. Wij hopen dat er voor deze manier van werken begrip is.

Onderdelen bestellen en/of ophalen

Ook kan je gewoon je onderdelen bij ons blijven bestellen, wij zijn immers “gewoon” geopend. Wij zullen de bestelde onderdelen zo spoedig mogelijk versturen zoals je van ons gewend bent. Echter vanwege grote drukte bij de vervoerders kan het zijn dat het pakket iets langer onderweg is dan normaal, hier hebben wij helaas geen invloed op. Bij hele grote spoed of als je zeker wilt zijn dat de spullen op tijd bij je zijn, kan je de onderdelen ook altijd zelf op komen halen tijdens kantooruren. Maak hiervoor dan een afspraak. Natuurlijk houden wij hierbij ook de 1,5 meter afstand in acht.

Product Breakdowns

Verder zijn wij bezig om ervoor te zorgen dat we het voor jou als klant zo makkelijk mogelijk maken tijdens deze tijd. Dit doen we bijv. aan de hand van de product breakdowns op onze website. Via deze product breakdowns is het voor jou nog makkelijker om de juiste onderdelen met de juiste onderdeelnummers te vinden. Vind de juiste breakdown waar jij onderdelen voor nodig hebt, en bestel ze makkelijk via de e-mail of telefoon. Weet je niet welke je nodig hebt, neem dan contact met ons op zodat wij jou natuurlijk van de juiste breakdown(s) kunnen voorzien.

Reparatievideo’s

Ook hebben we op dit moment de bestaande reparatie video’s toegevoegd aan onze website. Hiermee willen we jou als klant helpen om eventuele reparaties en/of onderhoudswerkzaamheden zelf uit te voeren. De aankomende tijd zullen we ook gebruiken om de reparatievideo’s te splitsen in kleinere video’s, zodat de werkzaamheden stapsgewijs uitgevoerd kunnen worden.

NIEUW! Onderhoudscontracten

Binnenkort is het mogelijk om bij ons onderhoudscontracten af te sluiten. Met deze onderhoudscontracten komen onze professioneel opgeleide monteurs voor een vast bedrag meerdere keren per jaar langs om onderhoud te plegen aan jouw machine(s). Door een onderhoudscontract bij ons af te sluiten, is er een kleinere kans op storingen. Minder storingen zorgt voor minder stilstand. Ook zorg je met een onderhoudscontract voor een langere levensduur en betere prestaties van jouw machine. Hou onze website en social media kanalen dus in de gaten.

Wil je op de hoogte blijven van onze laatste nieuwtjes, bekijk dan regelmatig onze nieuwspagina op onze website.

We hebben er alle vertrouwen in dat we deze periode samen goed doorkomen. We staan er altijd voor open om met elkaar in contact te komen via Microsoft Teams, Skype, de telefoon, e-mail, Whatsapp, Facebook, LinkedIn, het is allemaal mogelijk. Voor nu, #staysafe #staystrong.

Share This

Share this post with your friends!