Een interview met onze collega Brian Holleman
24 March 2021

Read this post in English

Wie ben je?
Mijn naam is Brian Gordon Holleman, ik ben 48 jaar jong. Na het behalen van MAVO diploma, had ik het even gehad met school en een sabbatical genomen om daarna te gaan kijken wat ik verder wilde gaan leren. Echter na een half jaar inpakwerkzaamheden bij postorderwinkel, kon ik bij mijn oom komen werken die een nieuw bedrijf was begonnen in Afsluiters en Instrumentatie. Eén van de merken die mijn oom in het pakket had was Platon Instrumentation. Na een tijdje wilde de toenmalige Engelse Holding van CTP graag dat CT Platon het merk zelf ging vertegenwoordigen en zo ben ik meegegaan naar CTP.

Wat doe jij precies binnen CTP?
Mijn officiële titel is Administratief/Commercieel medewerker, maar ik doe vele dingen. Als je naar de zaak belt, dan is de kans groot dat je mij als eerste aan de telefoon krijgt. Ik voer de binnengekomen bestellingen (het zij per telefoon/e-mail/whatsapp) in de computer, pak de bestellingen in en maak ze gereed voor facturatie. Tevens doe ik de inkopen, pak de binnengekomen goederen uit en verwerk ze in de computer na beoordeling van de bijbehorende inkoopfactuur. Verder maak ik offertes, maar laad/los ook vrachtwagens. Ik kan mee helpen in de werkplaats met maken van slangensets. Ik ben ook heel goed in bijvoorbeeld spuitpistolen uit elkaar halen, maar in het elkaar zetten ben ik iets minder goed in, dus dat laat ik altijd aan collega’s over. Ook ben ik officieel Bedrijf Hulp Verlener, maar aangezien mijn collega’s zich voor 110% aan de Arboregels houden, zijn mijn activiteiten op dat gebied 0%.

Van welke werkzaamheden krijg jij energie?
Dat is toch wel als er rond 11en een grote zending van één van onze leveranciers binnenkomt, en dat tegen 2en alle onderdelen op hun plek liggen in de voorraad of klaar staan voor verzending naar onze klanten.

Wat vind jij belangrijk bij het klantcontact en hoe zet jij de klant centraal?
Ik hoop dat de klant altijd tevreden is. Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat de klant na het contact wel tevreden is. Ik denk dat de klant het meest blij is als alle bestelde onderdelen snel in huis zijn. Daar doe ik (maar ook mijn collega’s) heel veel voor.

Hoe vind jij balans in werk en privé en waarin vind jij je ontspanning?
De meeste ontspanning vind ik door na het eten lekker onderuitgezakt op de bank naar een serie of film te kijken. Een enkele keer wil ik wel eens naar Duitsland rijden om daar een lekker stukje te “planken”.

Share This

Share this post with your friends!